محروميت مايلي کهن به تشويق تبديل مي‌شود

 

 

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن اعلام عذرخواهي رسمي کميته انضباطي به دليل حکم يک جلسه محروميت سرمربي تيم گهر از دلايل صدور آن و در نهايت تشويق محمد مايلي کهن خبر داد.

اسماعيل حسن زاده گفت: ناظر بازي تيم گهر مقابل سپاهان در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر، آقاي نوذر رودنيل گزارش پر ابهامي ارائه داد که بر مبناي اين گزارش محمد مايلي کهن سرمربي تيم گهر در پي برخي رفتارهاي غير ورزشي ، زمين بازي را ترک کرد. 

به نقل از مهر، وي در همين خصوص افزود: همکاران من در کميته انضباطي از گزارش مبهم ناظر بازي به گونه اي برداشت کردند که اين رفتارهاي زشت منتسب به خود سرمربي تيم فوتبال گهر است و حکم به محروميت يک جلسه اي مايلي کهن دادند. 

رئيس کميته انضباطي تاکيد کرد: : درپي اين موضوع ، ما ناظر بازي را فراخوانده و درمورد گزارشي که داده بود از وي توضيح خواستيم که وي نيز توضيح داد زماني که برخي از هواداران تيم گهر در ورزشگاه تختي دورود به تيم حريف و داور توهين کرده و عليه آنها شعار مي دادند، سرمربي تيم گهر در يک عمل پسنديده از تماشاگران خواست که به شعارها و توهين هاي خود خاتمه دهند. بنابراين مايلي کهن وقتي ديد تلاش هاي وي نتيجه اي ندارد به نشانه اعتراض زمين بازي را ترک کرد. 

رئيس کميته انضباطي با تاکيد بر اينکه ما به طور رسمي از محمد مايلي کهن عذرخواهي مي کنيم، اظهار داشت: روز يکشنبه از عملکرد سرمربي تيم گهر تقدير خواهيم کرد و يک جلسه محروميت وي که به اشتباه اعلام شده بود را برطرف و وي را مورد تشويق قرار خواهيم داد. 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: